מתוך נענע10: הניתוחים הפלסטיים המוזרים ביותר

לפני כשבוע רואיינתי לאתר האינטרנט נענע10 בנוגע למה שהם כינו: "ניתוחים פלסטיים מוזרים". לא יודע אם ההגדרה "מוזרים" נכונה לגבהים. למעשה מדובר באותם ניתוחים חדשים, חדשניים, לא מוכרים – שכיום הופכים חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהרפואה הפלסטית.

להלן מבחר ציטוטים שלי מהכתבה:

על מילוי שומן

"קיימת מגמה חדשה של ניתוחים פלסטיים לא קונבנציונאלים, שזוכים להתעניינות מרובה והבלוט בהם הוא מילוי השומן. מי שפיתח את הטכניקה הוא המנתח הפלסטי האמריקאי סידני קולמן, החלוץ בתחום השתלת שומן מאיבר אחד לאיבר אחר".

"כיום קיימת בפני המטופלים האפשרות לשנות פנים או איברים שונים באמצעות השתלת שומן. בעבר, האפשרות הקיימת היתה להסיר שומן, ולא להיפך. כיום הנושא השתדרג"

"לאחרונה ביצעתי ניתוח במטופלת בעלת פנים כחושות מאוד. היא רצתה פנים חיות ומלאות, שיקנו לה חזות צעירה, או כמו שאומרים: "Fat is young". גם אנשים עם אסימטריה בפנים או אזורים חסרים יכולים היום לקבל מענה לדרישותיהם".

על הוספת שתלים לישבן

"אין הרבה אנשים בארץ שעשו אותו, אך נתקלתי כבר ביותר מדרישה אחת, כמו למשל במקרה של טרנסקסואל שהתעניין בישבן נשי ועגלגל יותר".

"החברה המשווקת את השתלים לישבן דורשת 20 אלף ש"ח רק על השתלים, לפני הוצאות הניתוח – כך שאינני בטוח לגבי מספר האנשים שבאמת יוכלו לעמוד בתשלום, אולם אני מניח שלא רחוק היום בו נשים תבקשנה מראה ישבן שונה, בדיוק כפי שהיה עם ניתוחי הגדלת החזה".

על ניתוח הגדלת חזה לגבר

"קיימות בקשות לבית חזה גברי ומעוצב. אני עצמי טרם ביצעתי את הניתוח המדובר, אולם ידוע לי כי הוא בר ביצוע בעזרת שתל סיליקון בצורה דומה".

"הניסיון להפוך את המראה לצעיר יותר הוא חלק מאבני הדרך של הרפואה האסתטית, ולכן בלתי נמנע שנהיה עדים כל העת לחידושים ועידכונים בתחום".

על ניתוח הרמת לחיים

"ניתוח יוצא דופן שאני מבצע,  הוא הרמת לחיים. בטכניקה פשוטה יחסית ניתן להרים את הלחי הרכה. תוצאות הניתוח תורמות למראה צעיר ורענן יותר".

על המחירים של ניתוח הפנים

"המחירים לניתוחים קוסמטיים בפנים נעים בסביבות 12- 25 אלף, תלוי באיברים ובכמויות. אלו לא ניתוחים מסוכנים, אך הבעיה העיקרית היא שהשומן לא תמיד נקלט, אלא ב -85% מהמקרים, ממש כמו בהשתלות עור"

על הסיכונים

"ישנם אנשים שצריכים ניתוחים כוללים – 'אוברול'. מדובר בד"כ באנשים שירדו בצורה דרסטית במשקל, ובניתוח מסלקים את שאריות העור התלוי. זהו ניתוח האורך 9-8 שעות, בהרדמה כללית ובאיברים פתוחים עם סיכויי תחלואה גבוהים מאוד.

"אני ממש לא בעד ניתוחים גדולים שנמשכים הרבה זמן – הם אולי מתאימים לתכניות טלוויזיה, אבל זה לא דבר שהייתי ממליץ, כי מדובר על טראומה לגוף".

על העתיד

"אין ספק כי נהיה עדים בעתיד הקרוב למגמות שונות בתחום הרפואה הפלסטית, ובמידה וההצעה למאגר הביומטרי תעבור את כל השלבים עד הפיכתה לחוק בישראל, לא מן הנמנע שנראה גם ניתוחים פלסטיים המבוצעים בעבריינים שמנסים להחליף את זהותם באמצעות ניתוחים כאלו ואחרים"…

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​