ניתוח הגדלת חזה של מפורסמות עשו או לא עשו?

ניתוח הגדלת חזה הוא הניתוח הנפוץ ביותר מבין הניתוחים הפלסטיים. יחד עם העלייה בפופולאריות שלו, שמתי לב לאחרונה לתופעה שנשים לא נוהגות להסתיר שהן ביצעו ניתוח הגדלת חזה. לפעמים ההיפך הוא הנכון – הן רוצות שכל העולם יידע ואף מבקשות שהשדיים לאחר הניתוח ייראו כמה שיותר מלאכותיים.

זוהי אומנם מגמה, אבל עדיין המצב היום שונה. רוב הנשים, ואפילו המפורסמות שבהן, מעדיפות שיחשבו כי החזה שלהן הוא טבעי. וכשהנושא עומד על הפרק, הן  מכחישות בתוקף כי עברו ניתוח – גם אם המראה מוכיח אחרת. ריכזתי מספר תמונות של כוכבות הוליוודיות. כולן, חוץ מאחת (רמז – מצילה בלונדינית), מכחישות, או לפחות לא מצהירות על כך שביצעו ניתוח הגדלת חזה בגלוי. תנו לתמונות לשפוט בעצמן.

ניקול ריצ'י

הבת של הזמר ליונל ריצ'י ידועה בעיקר מתוכנית הריאליטי "החיים הפשוטים" בה השתתפה יחד עם פריס הילטון. את החזה השטוח מהתוכנית היא השאירה הרחק מאחור עם השתלת חזה שביצעה ב- 2006. רי'צי, שסבלה מאנורקסיות, קיבלה בין רגע מראה שופע. למרות שהיא מעולם לא הודתה שעברה ניתוח הגדלת חזה, התמונות מדברות בעד עצמן.

בריטני ספירס

כוכבת הפופ הידועה ביצעה ניתוח הגדלת חזה ראשון ב- 2000, בשיא הצלחתה ועם צאת אלבום הבכורה שלה. לאחר מכן הייתה שמועה כי ספירס הוציאה את השתלים המקוריים והחליפה במקומם לשתלים קטנים יותר, בזמן שהייתה בהריון. הזמרת הכחישה, אבל זה לא משנה את העובדה כי החזה שלה כיום הוא הרבה יותר מלא מאשר תחילת הקריירה.

הילארי סוואנק

המראה הטום-בוי של שחקנית הקולנוע מ"מליון דולר בייבי", עבר שינוי בעשור האחרון הודות לניתוח הגדלת חזה. סוואנק מעולם לא הודתה כי עברה ניתוח, אבל שמועות די מבוססות אומרות כי היא ביצעה השתלת חזה זמן קצר לאחר שנפרדה מהאקס שלה צ'אד לאו.

סאלמה הייק

תמיד היו ספקולציות בנוגע לחזה של כוכבת הקולנוע היפהפיה סאלמה הייק – טבעי או השתלה? בעבר הייק דורגה על ידי המגזין TOUCH במקום ה- 3 בדירוג החזה היפה ביותר בין כוכבות הוליווד – ולא בכדי. סלמה הייק אוהבת להתלבש עם מחשופים נדיבים, שאכן מגלים חזה שגדל עם הזמן. יש הטוענים כי זה נובע מעלייה במשקל. ההערכה שלי כי מדובר בהגדלת חזה שהצליחה לשמור על המראה הטבעי.

פאמלה אנדרסון

הדוגמנית השופעת היא אולי הדמות המפורסמת שהכי מזוהה עם ניתוח הגדלת חזה. אפשר לומר שהיא אפילו התפרסמה בזכות הניתוח והמראה השופע והבולט שהוא הקנה לה. בתחילת שנות ה- 90, כשכיכבה ב"משמר המפרץ", היא היממה את כולם עם תמונות שער נועזות במגזין פלייבוי, שם הציגה לראווה חזה ענק שעבר השתלה.

אנדרסון גרמה לניתוחי הגדלת חזה להפוך לטרנד סוחף – לא רק בארה"ב, אלא בעולם כולו. ב- 1999 היא החליטה שה"עול כבד עליה" והוציאה את השתלים, עד שב- 2004 היא החליטה להחזיר אותם, לאחר שהסבירה כי היא הרגישה שהיא "לא אותו דבר בלעדיהם".

כריסטינה אגילרה

עוד כוכבת פופ שעברה מהפך במראה בעקבות ניתוח הגדלת חזה. השמועה אומרת כי בעקבות הניתוח החזה גדל ממידה A למידה C. הגדלת החזה הקנתה לה מראה סקסי ובוגר.

ג'ניפר לאב יואיט

כוכבת הקולנוע מכחישה בתוקף כי עברה ניתוח הגדלת חזה, אבל אי אפשר להתעלם מהשינוי במראה. כששיחקה ב"אתה יודע מה עשיתי בקיץ האחרון", החזה שלה היה קטן בהרבה ממה שהוא כיום. למרות הכחשותיה, אוהבת לאב יואיט ללבוש מחשופים שמגלים את החזה המלא שלה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​