מהי הטכניקה הייחודית לתיקון אף לאחר ניתוח?

ניתוחי אף נחשבים להליך מורכב שמערב אלמנטים שונים כמו סחוסים, עצמות ורקמות. למרות שמרבית הניתוחים אצל מנתחים פלסטיים מקצועיים מביאים לתוצאות יפות, יש לא מעט מקרים בהם המטופל או המטופלת חשים מאוכזבים ומעוניינים בתיקון האף לאחר הניתוח. התיקון של האפים האלה נחשב לקשה מאוד ויש צורך להסיר רקמה סחוסית ורקמה של עצם על מנת לעצב את האף. כדי להימנע מהליכים כירורגיים נוספים, קיימת טכניקה ייחודית שיכולה להביא לתוצאות מצוינות ואף לאפשר למטופל להיות מעורב במתווה התוצאה.

חלק ממראה האפים לאחר ניתוחים לא שמרניים, שנעשים על ידי מנתחים פלסטיים כאלו ואחרים או על ידי מנחתי אף אוזן, יכולים לגרום לחוסר שביעות רצון אצל המטופלים. הריפוי של האפים האלה לאחר הניתוח יוצר חוסר אחידות וצילוק מבפנים, מה שגורם לעיוות של האף. מצב זה אמנם קורה בחלק קטן מהמקרים אבל הוא בהחלט מהווה  בעיה. לכן, הגישה המודרנית שקיימת היום ברוב במקומות בעולם, היא לבצע ניתוחים שמרניים כמה שיותר, כלומר פחות נגיעה וחיתוך של מרכיבי האף השונים שהם הסחוסים, המחיצה והעצמות.

תיקון לאחר ניתוח אף על ידי מילוי שומן

על מנת לא לנקוט בגישה כירורגית לאחר ניתוח אף, שמשלבת לקיחת עצמות וסחוסים ממקומות אחרים בגוף, ישנה טכניקה שמרנית בעלת יתרונות רבים. טכניקה זו עוסקת במילוי של שקעים ותיקון אסימטריה באף על ידי חומרי מילוי מתכלים. על ידי שימוש בחומרים אלה ניתן לתקן את האף ולתת למטופל מידה של שליטה ומעורבות בתהליך של תיקון האף. במידה והתוצאות שמתקבלות טובות ומהטופל שבע רצון מכך, עוברים לשלב הבא שהוא מילוי האזורים בעזרת מילוי שומן טבעי שמופק מגוף המטופל.

החומרים המתכלים נותנים אינדיקציה לבדיקה של יכולות החומרים למלא את הפגמים באף לאחר ניתוח, מה שמאפשר אחר כך לעבור לפתרון הקבוע והוא הזרקת שומן בכמויות קטנות.
היתרונות המשמעותיים של טכניקה זו היא שהתוצאה יוצאת טבעית ויפה ושניתן לעשות זאת במקום – על ספת הרופא, ללא הרדמה וללא התערבות כירורגית משמעותית. ברגע שהמטופל והרופא מקבלים תוצאה שמשביעה את רצונם, יוצאים לדרך והסיכוי של השומן להיקלט הוא טוב מאוד והטכניקה מעניקה פתרון קבוע ויפה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​