למה מעדיפים לעבור טיפולים אסתטיים בחגים ובסתיו?

החגים ותקופת הסתיו הם תקופה נהדרת עבור מטופלים רבים, לעבור טיפולים קוסמטיים וניתוחים פלסטיים. הסתיו שמתחיל באזור חודש ספטמבר, ידוע כתקופה בעלת ביקוש גבוה לטיפולים.

בין אם מדובר בטיפולים עדינים וקטנים שאינם דורשים מנוחה ובין אם מדובר בניתוחים שמצריכים מנוחה ומעט התאוששות, מעדיפים רבים לבצע את הטיפולים בתקופה זו. הציבור שמגיע בדרך כלל לטיפולים קוסמטיים, מגוון מאוד – מכל הסוגים והגילאים. לרוב, דורשים המטופלים "לשריין" את התאריכים הסמוכים לחגים מבעוד מועד.

אחת הסיבות המרכזיות שבגללן תקופת החגים הפכה לפופולרית, היא העובדה שאין צורך בלקיחת ימי חופשה מהעבודה – בעיקר כשמדובר בטיפולים שמצריכים מאנשים התארגנות בבית במשך מספר ימים לאחר הניתוח. גם כשמדובר בפעולות קוסמטיות פשוטות, כמו הצערת פנים והזרקת שומן, במקרים מסוימים יש צורך בהיעדרות קצרה מהעבודה.

סיבה נוספת לפופולריות של תקופת החגים היא האפשרות לא להיראות בקרב החברים לעבודה בימי החופשה, וכאשר שבים לעבוד, פשוט נראים טוב יותר. בדרך כלל, בסביבה הקרובה של המטופלים יבחינו בשינויים כלשהם לטובה, אבל לא יידעו בדיוק מה השתנה. זאת מכיוון שתוצאות הטיפולים הקוסמטיים הן טבעיות, אסתטיות ויפות במקרים רבים מאוד.

הגדלת חזה לאחר הקיץ

נשים המעוניינות לעבור הגדלת חזה או הקטנת חזה, יודעות כי תקופת הסתיו היא אופטימלית במיוחד עבורן, שכן עונת הקיץ מגיעה אל סופה, הימים נעשים קרירים יותר והביקורים בחוף הים מסתיימים. אם במהלך הקיץ, נשים לא מרוצות מהחזה שלהן, תקופת החגים, הסתיו ואפילו החורף, הן תקופות מצוינות לעבור ניתוח מסוג זה.

ללא קשר לימי החופשה מהעבודה, ימי תחילת השנה הם תקופה מצוינת עבור כל אחד ואחת להתחדש ולעבור טיפולים קוסמטיים לשיפור המראה.

צפו באחד הטיפולים הניתנים ע"י ד"ר אבישי וינברגר – מילוי פנים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית:

קראו גם על: עיצוב ירכיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​