ציירי לך צוואר – כתבה מתוך 'ידיעות אחרונות' על עיצוב צוואר

מדובר בתופעה כואבת שלא מדלגת כמעט על איש מאיתנו : עם השנים, ולפעמים גם עם המשקל, הצוואר שלנו הולך ומתקצר, קו הלסת מיטשטש, העור מידלדל והסנטר מגדל פימה מתסכלת.
והנה החדשות: טכניקות זעירות פולשניות ומהירות, שעושות בין השאר שימוש במים, בגלי רדיו וברשתות ביולוגיות, מסייעות לעיצוב צוואר מוצק וחלק כמו פעם.

להיפרד מהמיתרים

"מי שהובילו את טיפולי הסנטר הם דווקא הגברים", מפתיע דר' אבישי וינברגר, מומחה לכירורגיה פלסטיה משחזרת. "לא כל כף אכפת להם שיראו צלקת בסנטר, כשתוך שעה הם יכולים לקבל מראה צעיר יותר. סנטר קדמי קצר נותן לפנים צורה לא אסתטית, כי הפנים יורדות ישר מהסנטר לבית החזה, והלסת לא מוגדרת היטב. אצל אנשים צעירים זה מבנה ואצל מבוגרים זה עלול לקרות גם בגלל הגרביטציה. הרקמות מידלדלות באזור הלסת התחתונה ונוצר ריפיון או עודף שומן".

"בגיל מבוגר אי אפשר להוציא שומן ולחכות שהעור יתכווץ, כי העור לא אלסטי, וצריך לכרות את עודף העור, מה שאומר שנשארת צלקת. נשים התחילו לגלות עניין בניתוח של הלסת התחתונה וקו הלסת כדי להימנע מניתוח פנים. בניתוח אני עושה פתח מתחת לסנטר עד קו הגרוגרת, מסלק עודף עור ושומן בפימה ומטפל בשריר. הפסים האלה, שנראים כמו שני מיתרים בצוואר, הם סממן של זקנה. אני חותך את המיתר במספר מקומות ותופר אותו בחלק שקרוב ללסת התחתונה. זה עושה קו לסת יפה ומהודק".

לכתבה המלאה מאת גאיה קורן, מתוך ידיעות אחרונות, זמנים בריאים, 10.10 :

ציירי לך צוואר- דר' וינברגר בכתבה מידיעות על עיצוב צוואר

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​