חשיבות תהליך הייעוץ עם מנתח לפני הגדלת חזה

מרות הפופולריות הגבוהה של ניתוחי הגדלת חזה ברחבי העולם, לא מדובר בהליך שנראה אותו דבר אצל כל הנשים. "תהליך הייעוץ עם המנתח הוא הבסיס לטיפול ומוגדר כחובה, גם עבור המנתח וגם עבור המטופלת", מציין דוקטור אבישי וינברגר, מומחה לכירורגיה פלסטית.

לתהליך הייעוץ משמעויות רבות שלא תמיד נלקחות בחשבון מבחינת המטופלות. הדעה הרווחת היא שמדובר בשיחה פשוטה של כמה דקות, בהן תסביר האישה למנתח, איזה גודל היא מעוניינת להשיג בטיפול, ומיד לאחר מכן יקבע סוג ואופי הניתוח עצמו. במציאות, תהליכי הייעוץ הראשוניים, מתנהלים בצורה אחרת לגמרי.

הבנת הצרכים של המטופלות
רוב הנשים מחליטות על הגדלת חזה בעקבות התפיסה שאומרת שחזה גדול מצביע על נשיות. בעולם שבו כל מי שרוצה לשנות משהו בגופו, אין סיבה שנשים לא יגדילו את החזה שלהן לגודל האידיאלי מבחינתן.

חוות דעת מקצועית
דוקטור אבישי וינברגר מאמין בפתיחות וביצירת קשר עם מטופליו. לאחר הבנת הדברים שמפריעים למטופלת, הוא יתן את דעתו, בתור מנתח מנוסה, על הטיפול המתאים לאותה אישה.

התאמה רפואית
המנתח הפלסטי יעיין בתיק הרפואי של המטופלת, ויבצע מספר בדיקות נוספות, על מנת לוודא שהיא מתאימה מבחינה פיזית ורפואית לביצוע הטיפול הספציפי. במידה והמטופלת לא עומדת בקריטריונים הרפואיים שהציב המנתח, יבצעו שיחה נוספת ובדיקות שונות על מנת למצוא טיפול חלופי.

לבסוף: תיאום ציפיות
על מנת להגיע לתוצאות הרצויות, מבחינת המנתח וכמובן מבחינתה של הלקוחה, חשוב לבצע תיאום ציפיות. "התיאום יתבצע באמצעות אמצעים מתקדמים להמחשה, תמונות והסברים עד לפרט הכי קטן", מסביר דוקטור אבישי וינברגר כיצד הוא מצליח לקלוע לרצונן של הלקוחות.

לאחר מכן, יקבע תור לביצוע הניתוח, מספר שבועות קדימה, בהן תוכל המטופלת לעכל מנטלית את דבר הניתוח, ולחשוב על שאלות נוספות לפגישה הבאה ולניתוח.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​