הצערת פנים ללא ניתוח ע"י מילוי שומן וקילוף עור (פילינג)

לצערינו, השנים ניכרות על הפנים שלנו כל שחולף הזמן. זה מתבטא בהיווצרות קמטים בעור הפנים ובהידלדלות שלו. הרפואה הפלסטית המודרנית על הזמן מחדשת ומנפתחת פתרונות כירורגיים להצערת עור הפנים. אולם מה עושים כשהשינוי מפריע, אך לא ברמה הדורשת ניתוח?

כעת, ישנו מענה ייחודי של הצערת פנים ללא ניתוח, המטפל בעודפי העור, דלדולו, במרקם שלו ובקמטוטים עדינים. הליך זה נותן תוצאות יפות במיוחד והוא אינו כרוך בהליך ניתוחי או בחתכים ניתוחיים. וכמובן – זמני ההתאוששות קצרים ואת התוצאות רואים במהרה.

למי מתאים ההליך?

למטופלות בעלות עודף עור שאינו ניכר, אולם פניהן נראות מדולדלות, מבוגרות ומצומקות. ההלךי מתאים לכל מי שרוצה שרוצה להגיע לשיפור ניכר של הצערת עור הפנים בזמן קצר וללא צורך בהתאוששות ארוכה. ההליך הוא קצר, פשוט ולאחרונה נחל במרפאתנו הצלחות רבות. למרות שמדובר בהליך חדשני, כבר צברנו מספר ניכר של מטופלות שעברו אותו – ויצאו, כמובן, מרוצות.

כיצד זה עובד ?

הטריק של שיטה ייחודית זו הוא שילוב של מספר פרוצדורות להצערת העור בהליך אחד מה שהופך אותו לשילוב מנצח.

פרוצדורה אחת – מטפלת במרקם העור ובעודפי עור לא גדולים. אלו מתכווצים בצורה משמעותית כתוצאה מהטיפול בה.

פרוצדורה שנייה (מילוי שומן) – הזרקה של חומרי שומן שנשאב מהבטן או מהמותניים. השומן מוכנס למזרקים בנפח 1 סמ"ק ומוזרק למקומות הרצויים דרך נקב קטן. רקמת השומן נקלטת בפנים באופן הטוב ביותר, מאחר ומדובר ברקמת עור של הגוף.על שיטת קולמן המדברת על הטכניקה של מילוי שמון בפנים על ידי שומן מאזורים אחרים מהגוף הרחבתי רבות בבלוג זה. למידע נוסף לחצו כאן – שיטת קולמן: מילוי שומן להצערת פנים

שתי פרוצדרות אלו יחדיו, נותנות מענה לדלדול הרקמות האופייני לגיל מבוגר, משפרות את מוצקותו של העור ומביאות לכיווץ עודפיו של העור, שמראהו הופך למלא וצעיר. לאחר מילוי הפנים ופתיחת הנקוביות, קפלי העור נפתחים גם הם ואז ניתן לבצע את הפרוצדורה השלישית בהליך.

פרצדורה שלישית – הפילינג. בשלב זה הפילינג הופך להרבה יותר טוב ואפקטיבי, לעומת פילינג המבוצע לבדו, ללא ביצוע הפרוצדורות הקודמות, והקמטוטים העדינים בהם מטפל הפילינג, מטופלים ביעילות רבה.

לסיכום:

שילוב מנצח זה, נותן מענה בהליך אחד, לכל מקרי הצערת הפנים שאינם דורשים ניתוח. התוצאות המתבקלבות הן היפות, הטבעיות והטובות ביותר שניתן להשיג כיום.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​