הגדלת חזה ושאיבת שומן: תשובות לשאלות מתחום הכירורגיה הפלסטית

אם יש בעור סימני מתיחה רבים, האם  ניתוח להגדלת חזה לא יגרום לקריעה נוספת של העור?

תשובה: הגדלת שד במצב כזה עשויה להחמיר את סימני המתיחה או ליצור נוספים. בסימנים אלה (הקרויים "סימני סטריאה") אפשר  לטפל על ידי הזרקה של חומרים שונים כמו דו תחמוצת הפחמן.

אחותי עברה ניתוח הגדלת חזה (סיליקון) לפני 5-6 שנים. היום היא בהריון ומודאגת באשר להשפעת השינויים בגוף על תוצאת הניתוח ועל האפשרות להניק. האם יש סיבה לדאגה?

תשובה: אין סיבה לדאגה. אם יש לאחותך ניסיון בהנקה בעבר, קרוב לוודאי שהיא תוכל להניק פעם נוספת.  בכל מקרה, מומלץ מאוד להשתמש בחזיית הנקה אשר נותנת תמיכה מכנית לשד הכבד כתוצאה מהגודש ההריוני.

המסת שומן – שאיבת שומן: מה ההבדל בין שני ההליכים ?

תשובה: המסת שומן היא טכניקה שבה מפרקים את השומן באמצעים כימיים כמו תמיסות היפוטוניות,  או באמצעים פיסיקליים כמו גלי קול. בחלק מהמקרים השומן המומס נספג ומופרש על ידי מערכות הגוף , ובחלק מהמקרים, בעיקר כשמדובר בכמויות גדולות, יש צורך לשאוב את השומן המומס החוצה.

שאיבת שומן מאפשרת סילוק של שומן בשאיבה, כאשר השומן יוצא בשיטה היבשה או בשיטה הרטובה, בה מדללים את השומן קודם שאיבתו בתמיסה מימית.

מבחינת העדיפות, המסת שמון תהיה קשה בכמות של 2-3 ליטר בהמסה אחת. אני באופן אישי מעדיף לא לשאוב יותר מ- 2-3 ליטר שומן בפעם.

עברתי ניתוח הגדלת חזה לפני 4 שנים ועכשיו אני שואבת חלב בעזרת משאבה חשמלית מספר פעמים ביום . האם המשאבה עלולה לפגוע בשתלי סיליקון?

תשובה: על פי בדיקות שנעשות, רוב השתלים בנויים לעמוד גם בעומס של 300 קילו משקל. לכן, אין שום סיב שהמשאבה החשמלית תיפגע בשתלים.

לאחר שאיבת שומן ובמידה ושומרים על תזונה נאותה ופעילות גופנית – כמה זמן הפרוצדורה "מחזיקה", דהיינו לכמה שנים המצב שהושג יישמר ?

תשובה: םעילות גופנית ותזונה מתאימה ללא ספק יסייעו בשמירה על תוצאות הניתוח למשך  שנים ארוכות.

בוידאו המצורף: ד"ר אבישי וינברגר, מומחה לכירורגיה פלסטית, מסביר על היתרון בניתוח הגדלת חזה המבוצע מתחת לשריר החזה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​