פריצת דרך חדשה: עיצוב שד בשומן

ד"ר אבישי וינברגר ביקר בכנס באילת שעסק בפריצת דרך בעולם הניתוחים הפלסטיים – עיצוב שד בשומן. כיום הכירורגים משתמשים בשתלים לצורך הגדלת חזה, אך קיימת טכניקה חדשה שמיושמת כבר ברחבי העולם והיא מילוי השד בשומן עצמי הנלקח ממקום אחר בגוף. הטכניקה פותחה במספר מקומות בעולם כולל ארה"ב, אירופה ודרום אמריקה, שם הגישה לגבי האיברים הנשיים היא מוקפדת יותר. למעשה, הטכניקה מביאה למצב שבו אי אפשר להפסיד ויכולה לשנות את כל התפיסה הרווחת לגבי הגדלות חזה.

מהו עיצוב שד בשומן?

במסגרת הטכניקה של עיצוב שד בשומן, המנתח הפלסטי לוקח שומן עצמי ממקום מסוים בגוף כמו הבטן, הישבן או המותן ומזריק את השומן אל החזה. השיטה שבה שנוטלים שומן ממקום אחד בגוף, גורמת לעיצוב ה"חלק התורם" בטכניקת "שאיבת שומן" והחלק שנהנה מכך הוא האיבר אליו מזריקים את השומן על מנת לעצבו. הטכניקה מאפשרת להגדיל את החזה ובגלל שנדרשת כמות גדולה של שומן, מתאפשר גם חיטוב של חלקים אחרים בגוף באותו הזמן. היתרון הגדול בשיטה זו הוא שגם אם השומן לא ייקלט במקומות מסוימים, עדיין יתקבל אפקט אסתטי כתוצאה מהפרוצדורה.

מהי הסיבה לפריצת הדרך?

עד כה הזרקת השומן הייתה נעשית על פי גישתו של סיד קולמן, שדגל בהזרקה מאוד מדויקת של השומן, על מנת שייקלט ברקמה ויהפוך להיות חלק ממנה, מה שאפשר רק לכמות שומן קטנה להיקלט. עם זאת, מנתחים רבים הזריקו כמויות גדולות של שומן ולעיתים השומן היה נקלט ולעיתים לא. על מנת להבין מה גורם לשומן להיקלט, שאבו חלק מהשומן שנקלט וגילו כי השומן שנקלט ברקמה והתמקם במרכז השד, היה מורכב מתאי שומן חיים.

הסיבה שתאי השומן היו חיים הם גם בגלל שהם הוצאו והוזרקו בחזרה אל הגוף בעודם בחיים וגם בגלל שקיים בשד נוזל בין תאי שמעביר אספקה לתאים אלו ומשאיר אותם בחיים. גילוי זה מהווה פריצת דרך של ממש ומאפשר להגדיל גם חלקים אחרים בגוף באופן ניכר כמו הגדלת פין או הגדלת ישבן.

למי מיועד עיצוב שד בשומן?

עיצוב שד בשומן יכול להתאים למי שרוצה חזה לא גדול, למי שסובלת מהתקשות שד עקב ניתוח הגדלת חזה, למי שמעוניינת לעבור שחזור שד ולמי שסובלת מנפילה קלה של החזה.
יש לקחת בחשבון כי בניגוד לניתוח הגדלת חזה, במסגרת עיצוב שד בשומן יהיה ניתן לחזות בתוצאה ולוודא שהשומן נקלט, רק לאחר 3-4 חודשים. כמו כן, אם אין הרבה תאי שומן חיים או אם אין תאי שומן בכלל, התוצאה תהיה פחות טובה וצריך שיהיו מקורות שומן עצמי טובים בגוף.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​