פיסול איזור הפה באמצעות חומרי מילוי

האיזור שמסביב לפה ידוע בתור איזור פעיל מאוד מבחינת מימיקה ולכן, עם הגיל או כתוצאה ממבנה פנים מסוים, חלים בו שינויים בעור. אזור זה נקרא האיזור הפרי אוראלי וכולל את הקמטים שנמצאים מעל השפה העליונה ומתחת לאף, את המריונטות בצידי השפתיים ואת המרווח שבין הלחיים לפה.

כיצד ניתן לפסל ולעצב מחדש את איזורים אלה באמצעות חומצה היאלורונית ולמה זה כדאי?

חומרי המילוי ובמיוחד חומצה היאלורונית משמשים כחומר אשר ממלא קמטים וכן חומר שנספג בעור ומעניק לו אלסטיות. בחומצה זו ניתן להשתמש לצרכי עיבוי השפתיים וגם לצרכי פיסול פנים, במיוחד כאשר מדובר על איזור הפה.

עיצוב איזור הפרמקסילה – הלסת העליונה

האזור שנמצא מסביב לעצם המקסילה שהיא עצם הלסת העליונה, נמצא בין השפתיים לאף והוא אזור שמאוד פופולארי לטפל בו, מכיוון שמתקיימת בו הרבה מימיקה אשר יוצרת קמטים. כמו כן, זהו איזור עם קמטים עדינים במיוחד, כמו באיזור הנאזולביה המחבר בין השפתיים לאף. ניתן לטפל בקמטים אלו באמצעות חומרי מילוי שונים, אך יש לדאוג לשמירה על אלסטיות ועל תפקוד השרירים לצורך דיבור, תנועת היניקה ועוד.

מילוי המריונטות – צידי הפה התחתונים
עם הגיל השפתיים התחתונות יורדות כלפי מטה, וכך גם הקמטים שבצידי הפה הנמשכים עד הסנטר. חומרי המילוי כמו חומצה היאלורונית ממלאים את הקמטים האלה ומאפשרים להם לא להידחק כלפי פנים. כמו כן, המילוי מונע היווצרות של כפלים ולמעשה גורם לעור להתיישר.

בין הלחי לפה – צידי הפה העליוניים

בין והפה יש קמטים שפופולארי מאוד לטפל בהם, מכיוון שעם הגיל, הם נהיים יותר ויותר עמוקים ומתקבל מראה של קמט בולט. את קמטים האלו ניתן למלא בחומרי מילוי שונים כמו חומצה היאלורונית, אשר מאפשרת גמישות ותפקוד מלא של מימיקה באיזור זה לאחר הטיפול וגם מעניקה תוצאה טבעית ויפה.

הטיפול בחומצה היאלורונית מחזיק מעמד כ-8 חודשים לערך, מכיוון שהחומצה נספגת בעור עם הזמן. לאחר טיפול בחומצה היאלורונית אין תופעות לוואי מיוחדות, מלבד התופעות הזמניות שיכולות להופיע לאחר כל זריקה, כמו נפיחות קלה או דימום. יש כל מני נושאים שניתן לפתור בעולם הכירורגיה הפלסטית אשר לא דורשת ניתוח.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​