מתוך מאקו: חמישית מהגברים לא מרוצים מגודל איבר המין שלהם

לפי כתבה שהתפרסמה באתר מאקו חמישית מהגברים לא מרוצים מגודל איבר המין שלהם. הכתבה מצטטת מסקר של המגזין הבריטי The Observer, שקובע כי חוסר השביעות של גברים מגודל איבר מינם גדול מאי פעם.

 

בסקר השתתפו 1052 מבוגרים ומעט יותר מחמישית מהן השיבו כי אינם מרוצים מגדול איבר המין שלהם. מדובר בעלייה משמעותית מאז שנת 2008, שם רק 14% מהגברים השיבו כי הם לא מרוצים. עקב חוסר שביעות הרצון שהולך וגובר בין גברים, קיימים מספר פיתוחים לגבי הגדלת איבר המין הגברי.

בכתבה מצוין כי לאחר יותר מעשרים שנה של מחקר, הצליח צוות של מדענים בצפון קרוליינה להנדס בהצלחה פין אנושי במעבדה אשר עשוי להיות מושתל בקרוב לחולים.. פריצת הדרך הרפואית תמלא צורך אמיתי אצל גברים שאיבדו את איבר המין שלהם בעקבות פגמים באיברי מין, פציעה טראומטית, ניתוחים לטיפול בסרטן אגרסיבי ובתקווה גם אצל טרנסג'נדרים.

עם זאת, כבר עכשיו כבר ניתן להגדיל את איבר המין הגברי במרפאתו של ד"ר אבישי וינברגר. הניתוח למעשה מתבצע על ידי עיבוי איבר המין באמצעות רקמת שומן, שהוא חומר שהגוף מכיר. את הטכניקה למד ד”ר וינברגר בפריז מהמנתח הפלסטי היהודי, ד”ר מארק אבוקסיס, ולדבריו יש לניתוח 80% הצלחה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​