מתוך אתר attn: מספר ניתוחי הגדלת הפין מגיעים לשיא

בעבר, ניתוחים קוסמטיים היו נחלתן של הנשים אך בעשורים האחרונות, כל המודעות לגבי טיפוח גוף ושינוי שלו באמצעות הליכים קוסמטיים, הפכו לנחלת הכלל וכיום מאפשרים לגברים לשנות את מה שהם לא אוהבים בגוף שלהם. בדומה להגדלת חזה אצל נשים, מספר רב של גברים מוצאים את עצמם לא מרוצים מגודל איבר המין שלהם ומוצאים את הניתוח להגדלת הפין, כפתרון אולטימטיבי לבעיה זו. הדבר הביא לכך שכיום, מספר ניתוחי הגדלת איבר המין הגיע לשיא, כך על פי אתר attn.

על פי הכתבה, יותר מ-15 אלף ניתוחי הגדלת פין נערכים מידי שנה והנתון המדהים הוא שלפני 4 שנים, היה מדובר רק על 1000 ניתוחים בשנה. הגדלת איבר המין כוללת גם הארכה של איבר המין וגם עיבוי שלו. לא מדובר על הגדלת ללא גבול, אבל ההליך בהחלט משפר את גודל איבר המין. על פי הכתבה, גברים מכל הגילאים מגיעים לבצע את הניתוח הזה ואף ממוצאים רבים. עם זאת ישנה חשיבות לא לבצע את הניתוח בגילאי נוער למשל, כי הגוף עדיין נמצא בהליך גדילה והתפתחות.

במרפאתו של ד"ר אבישי וינברגר מבצעים הגדלת איבר מין גברי על ידי עיבוי איבר מין באמצעות רקמת שומן שנלקחת ממקום אחר בגוף. מדובר בהליך ביולוגי שאף ניתן לשפרו לאחר מספר חודשים. את הארכת איבר המין מבצעים על ידי ניתוק של אחד משלושת הגידים, שמחברים את איבר המין לעצן שמעל הפין (עצם הפוביס). הניתוק לא מזיק לאיבר המין אלא מרחיק אותו ומאפשר לו להיות ארוך יותר ב-2-4 ס"מ.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​