מה ההבדל בין הגדלה להארכת איבר המין הזכרי?

ניתוח הגדלת איבר המין הזכרי כולל גם אפשרות להרחבת איבר המין הזכרי וגם להארכת איבר המין הזכרי. הרבה גברים אינם מרוצים מגודל איבר המין שלהם ולכן פונים לאפשרות של הגדלת איבר המין. אפשרות זו יכולה להיטיב עימם אך חשוב לבדוק טרם לכן אם הבעיה היא בעובי איבר המין או באורכו. אם אתם מעוניים להגדיל את איבר מינכם, להלן מידע על האפשרויות השונות, שיכולות להיעשות גם יחד או בנפרד.

הרחבת איבר המין הזכרי

ההרחבה מבוצעת באמצעות מילוי עם רקמות שומן: מדובר בהזרקת שומן שמקורו במטופל עצמו. הרעיון הוא הגדלת עובי וקוטר איבר המין הזכרי על ידי הזרקת שומן לאזור. השיטה של מילוי עם רקמות שומן (lipostructure) מיושמת מזה מספר שנים בניתוחים פלסטיים רבים.

מדובר בהשתלה עצמית של תאי שומן על ידי הזרקה מחדש של שומן שהוּצא מהמטופל עצמו. אזור הוצאת השומן בגוף משתנה מניתוח לניתוח. השיטות המודרניות של העברת שומן מאפשרות חלוקה הרמונית שלו. ניתוח זה מביא להגדלת נפח הפין, הן במצב מנוחה והן במצב זקפה. מדובר בשיטה אמינה והתוצאה הנה סופית בתנאי שהמטופל שומר על אותו משקל גוף.

הארכת איבר המין הזכרי

הארכת הפין מבוצעת על ידי שחרור של הרצועה המתלה (suspensory ligament) המחברת את הגופים המחילתיים לעצם החיק (הפוביס). המטרה היא למשוך כלפי חוץ את איבר המין, במצב שבו הגופים המחילתיים משוחררים. כך ניתן להשיג הארכה של 3 עד 5 ס"מ, אולם יש לציין כי הוספה זו רלוונטית רק לפין רפוי.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​