הרחבת הפין – לפני ואחרי הניתוח

איבר המין נראה נפוח מאוד במהלך הימים שלאחר ניתוח הרחבת הפין עד כי מתקבל הרושם שהניתוח הצליח "מעל ומעבר" לתוצאות המצופות. מראה זה נובע מבצקת ביתר-ניתוחית ומשיכת העורלה לאחור עשויה להיות בלתי אפשרית. רצוי אפוא לחכות ולא לנסות לכפות טיפול. הירידה ההדרגתית בנפיחות בימים הראשונים לאחר הניתוח גם כן אינה צריכה להטריד את המטופל, שכן מדובר בהיעלמות הבצקת ולא בהספגות השומן.

אזורי הוצאות השומן בגוף, שבהם נותרים לעתים שטפי דם תת-עוריים במשך 10 ימים, מגבילים רק לעתים רחוקות פעילות גופנית. מותר להתקלח החל מיום למחרת הניתוח. אין צורך בתחבושת. מומלץ ללבוש תחתונים רחבים במהלך השבועות הראשונים שלאחר הניתוח, ולא תחתונים צמודים – אלו עלולים לגרום ללחץ בלתי רצוי.
ככלל, ניתן להמשיך בעבודה כרגיל לאחר ניתוח הגדלת המין הזכרי. חוטי התפר נספגים בתוך עשרה עד חמישה-עשר יום, פרק זמן שבו נוצרת הגלדה. מומלץ להמתין שבועיים עד שלושה שבועות עד לחזרה הדרגתית לפעילות מינית, שאף על פי כן, אפשרית כבר למן סיום הטיפול נוגד-הזקפה. מומלץ להשתמש באמצעי מניעה עם חומר סיכה כדי למנוע גירויים ולבסוף, מומלץ להמתין חודש-חודשיים עד לחזרה לפעילויות כגון רכיבה על אופנוע או אופניים או רכיבה על סוסים.

כמה שדברים שחשוב לדעת לפני הניתוח:
המניעים והבקשות של המטופל ייבדקו.
הפין מוארך במצב רפוי וההתארכות הנה זעירה בדרך כלל במצב זקפה.
בהתאם למנתח ולמקרה הקליני, הניתוח יכול להימשך בין 60 ל-90 דקות.

לאחר הניתוח: תופעות לוואי
תופעות הלוואי של הניתוח בדרך כלל אינן כרוכות בכאב משמעותי, ויצריכו רק לעתים רחוקות שימוש במשככי כאבים פשוטים. כל זקפה שלא בעִיתה תצריך התאמת טיפול רפואי מונע. לכל מנתח יש את פרוטוקול הטיפול שלו ואותו הוא מציע למטופלו. ככלל, ניתן טיפול אנטיביוטי לאחר הניתוח.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​