הכנה לקראת ניתוחים פלסטיים

הכנה לניתוח אסתטי מכל סוג שהוא, עוסקת בעיקר בהיבט הפסיכולוגי, בהבנה של רצונות הלקוח ופירוט אודות ההליך הניתוחי.

חשוב מאוד שתביני מדוע את רוצה לבצע שינוי אסתטי ולהתאים את רצונותיך כך שתוכלי להרגיש טוב יותר עם הגוף שלך ולהנות מהמראה שאליו שאפת להגיע.

הכוונה ראשונית

ראשית, יש להבהיר כי פגישת הייעוץ עם המנתח הפלסטי היא למטרת הכוונה בלבד, אין כל שאיפה מצדו של דוקטור אבישי וינברגר להחליט עבורך איזה שינוי לבצע.

עלייך להגיע עם רצון לשינוי והבנה של הבעיה, משם כבר תקבלי הכוונה ברורה יותר. הליך אסתטי הוא קודם כל נעשה מבחירה, דוקטור אבישי וינברגר יבין ממך בשיחה אישית את הבעיה ויציע לך את האופציות הטיפוליות הזמינות עבורך לביצוע השינוי האסתטי. הכי חשוב שתרגישי בנוח להגיד את אשר על ליבך ותיפתחי בשיחה, זה לא המקום להתבייש.

פעמים רבות כשתציגי בצורה גלויה את מקור הבעיה והשפעתה עלייך תוכלי לקבל תשובות שלא חשבת עליהן. בכדי למנוע כל סוג של אכזבה מצדך חשוב שתבצעי תיאום ציפיות עם המנתח ותהיי מודעת לכל השלכה, שינוי כתוצאה מההליך.

שלב זה הוא חיוני עבור המנתח הפלסטי וודאי שגם מבחינת המטופלת שתקבל את מירב האינפורמציה אודות התהליך ותיידע את דוקטור אבישי וינברגר על השאיפות האישיות שלה.

ליווי אישי גם לאחר הניתוח

לאחר פגישת הייעוץ תקבע פגישה שמטרתה לתכנן את ההליך עצמו, להכין את המטופלת מנטאלית לניתוח ולקבוע מועד לביצועו.

לרשות ד"ר אבישי וינברגר עומדים האמצעים המתקדמים ביותר בעולם הרפואה האסתטית, כך שתרגישי בטוחה ונינוחה בכל שלב בתהליך.

דוקטור וינברגר מאמין כי יצירה ושמירה של קשר אישי עם המטופלות הוא הכרחי לטובת כל הצדדים. האינטרס המשותף הוא כמובן קבלה של תוצאות יפות בתהליך האסתטי, כזה שירצה את המטופלת ויוביל לחיזוק הבטחון העצמי שלה.

לדוקטור אבישי וינברגר ניסיון רב שנים בטיפולים אסתטיים מכל הסוגים, הוא נחשב לאחד המנתחים הפלסטיים הוותיקים והמיומנים בישראל. וינברגר ביצע אלפי ניתוחים בתקופה של יותר משני עשורים ונחשב למומחה בתחום.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​