החלמה מניתוח פלסטי

תהליך ההחלמה מניתוח פלסטי הוא לא קל ומשתנה מאדם לאדם. ד"ר אבישי וינברגר יעניק לך את תחושת הבטחון שאת צריכה לאחר הניתוח, עם ליווי אישי משלבי הייעוץ והתכנון ועד הביקורות לאחר הטיפול.

דוקטור וינברגר מכיר מקרוב מתוך ניסיון אישי של עשרות שנים, את הצורך הנשי בהענקת תחושה טובה למטופלות, במיוחד לאחר ניתוח, בזמן שהן חשות בכאבים קלים וחוסר וודאות לגבי התוצאות הסופיות.

דוקטור אבישי וינברגר רואה בשמירה על יחס אישי עם כל מטופלת כבסיס לכל ההליך.

כאבים וסימנים

הכאבים משתנים מניתוח לניתוח כאשר נפיחות ושטפי דם מקומיים נחשבים לטבעיים בכולם. תופעות הלוואי השונות שלרוב כוללות אי נוחות וכאבים קלים, חולפות לאחר כשבוע, עדיף להרבות במנוחה ולהגביל את הפעילות הגופנית בחודש הראשון לאחר הניתוח. משככי הכאבים והמנוחה יסייעו לך בשיקום ובחזרה מהירה יותר לשגרה.

כמו כל ניתוח, גם טיפולים פלסטיים משאירים צלקות, אם כי ההבדל המשמעותי הוא שבניתוחים פלסטיים המנתחים משקיעים מאמץ גדול יותר בצמצום וטשטוש של הצלקות. מטרת ניתוח פלסטי היא שיפור או שיקום האסתטיקה.

צלקות בולטות סותרות את מטרת הניתוח ולכן החשיבות של צמצום הצלקות בטיפולים אלו היא עליונה. נעשים שימושים בטכניקות מתקדמות וכירורגיה מינימלית בכדי לאפשר החלמה נקייה.

במידה וממשיכים להופיע כאבים וסימנים לאחר מספר ימים יש לפנות לד"ר אבישי וינברגר להתרשמות.

תזונה

לכל אורך תקופת ההחלמה רצוי להמשיך ולהקפיד על סיוע לגוף באמצעות תזונה מאוזנת ומגוונת תוך הקפדה על כל אבות המזון: פחמימות, חלבונים, שומנים, ויטמינים ומינרלים.

פחמימות מלאות מומלצות ועדיפות על פחמימות רגילות, עדיפות ללחם מקמח מלא, קינואה, חומוס וכו'. יש להרבות בצריכה של ויטמינים, במיוחד ויטמין סי ודי.

נוגדי חמצון תורמים להחלמה ומזרזים את יכולת ריפוי הגוף, הם מצויים במאכלים טבעיים כמו: סלק, כורכום, רימונים, עלים ירוקים… קיימת עדיפות גם לשמן זית על שמן קנולה או שמן חמניות.

פעילות גופנית

כשבוע לאחר הניתוח ניתן להתחיל בפעילות גופנית קלה, כמו הליכה. פעילות מאומצת שכוללת אימוני אירובי, אימוני משקולות ומשאות כבדים וריצות יש לבצע רק לאחר כחודש, בהדרגה. הפעילות היום יומית כמעט ולא מושפעת לאחר כשבוע, זהו עניין אינדיבידואלי שגם תלוי בניתוח.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​