הזרקת חומרי מילוי

חומרי המילוי נחלקים לחומרים אשר עמידים לתקופות ארוכות ומחזיקים מעמד כמה שנים ולחומרים העמידים לתקופות קצרות יותר של כמה חודשים. כאשר משתמשים בחומרים העמידים לזמן קצר יותר, מומלץ להזריק תוספות במינונים קטנים יותר וכך להאריך את המצאות החומר והשפעתו.

כיום החומרים נמצאים בשימוש רחב מאחר ואנשים רבים מחזיקים באישור להזריק חומרי מילוי, אפילו אנשים שאינם מומחים בכירורגיה פלסטית. אמנם מבחינת החוק הם מוסמכים, אך מומלץ לפנות לפלסטיקאים בעלי ניסיון בדבר הזה ועומדת בפניהם האפשרות להציע מגוון רחב יותר של הצעות בנושא של עיצוב ומילוי.

חומרי ההזרקה העומדים לרשותנו הם חומצה היאלרונית לה יש יצרנים רבים. ניתן לעשות דברים יפים מאוד עם חומרי המילוי. החומצה היאלורונית מומלצת בעיקר לחסרי ניסיון קודם בהזרקות שמעוניינים לדעת כיצד החומר ייראה עליהם אך מבלי להסתכן בכך שהחומר לא ימצא חן בעיניהם מאחר והחומר נספג בתקופה של כמעט שנה. אנשים אוהבים את התוצאות ואף מחזקים את השפעות החומר בהזרקות מתונות יותר, כמה חודשים לאחר מכן.

חומר נוסף הוא הרדיאס. חומר זה שונה מהרכיב של החומצה היאלורונית ולוקח למולקולה יותר זמן להתפרק ולכן הוא נשאר לתקופה ארוכה יותר. מדובר בחומר שטוב לאנשים שמרוצים מהזרקות המילוי והיו מעוניינים שהחומר יישאר תקופה ארוכה יותר וכך יוכלו לחסוך לעצמם התעסקות עם הזרקות לאחר תקופה של שנה.

חומרי המילוי וההזרקה מוכרים על ידי הגוף ולרוב אין בעיות עם החומרים. השימוש בחומרי המילוי רחב יותר ונותן תוצאות יפות בידיים נכונות. מנגד, הבוטוקס אינו חומר ממלא והוא מבצע את תפקידו הייחודי – לגרום לשיתוק השרירים שגורמים לקמטים. הוא משתק שרירים כמו שרירי הזעף, שרירי המצח, החיוך, שרירים בזוויות העיניים והפה. ניתן לבצע טיפול משולב בין חומרי ההזרקה. משלבים בין הבוטוקס וחומרי המילוי כאשר הבוטוקס משתק את השרירים שגורמים לקמטים ובעזרת חומרי המילוי ניתן למלא את הקמטים שנשארים בעור.

ישנם אנשים שמשתמשים בסיליקון נוזלי למילוי הקמטים. החומר הזה נשאר בגוף לתקופה ארוכה וטיפול נכון הוא להזריק אותו בכמויות זעירות כאשר המגרעת העיקרית שלו היא שהגוף יכול להגיב לסיליקון וכאשר הגוף מגיב אז לרוב מדובר בתגובה חריפה. אני לא מזריק סיליקון מאחר והסיליקון הינו חומר זול שאמנם נשאר לתקופה ארוכה, אך השימוש בו עלול להיות יקר.

לבסוף נציין את המילוי בשומן. תפקידו לעצב את האיברים אליהם הוא מוזרק. החומר נספג כמו חומצה היאלרונות, אך בעזרת שומן ניתן למלא והחומר נשאר שם לשנים. את הלחי ניתן למלא על ידי הרמה באופן כירורגי. לפלסטיקאים ישנה אפשרות להציע את הטכניקה המתאימה לו במיוחד מהקל אל הכבד.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​