הזרקות הבוטוקס הפכו לחלק משגרת הטיפוח בקרב נשים

לעומת העשור הקודם, נראה כי בשנים האחרונות הזרקות בוטוקס, במיוחד לאזור השפתיים, הפכו לחלק מהשגרה עבור נשים בכל הגילאים. דוקטור אבישי וינברגר מדבר על התופעה.

לפני מספר שנים, התפיסה בקרב נשים היתה שהזרקות בוטוקס מיועדות ל"תיקון" פגמים שנוצרו בעקבות הזדקנות, חשיפה לשמש, עישון וכו'. "כיום, ניתן לומר בוודאות, הזרקות בוטוקס הן כבר לא עניין של גיל, בדיוק כמו כל שאר הטיפולים הפלסטיים", מדגיש ד"ר אבישי וינברגר.

שאיפה לפרפקציוניזם

 

ככל שעוברות השנים, נראה שקהל המטופלים בהליכים פלסטיים הולך ונהפך לצעיר יותר. "אנו נמצאים בעידן בו ניתן לשנות כל דבר שנרצה", מסביר דוקטור אבישי וינברגר. הפתיחות הציבורית בשלל נושאים מתרחבת, וכך נעשה גם בעולם הטיפולים הפלסטיים.

שינויים רבים עוברים על העור, כאשר הגורמים העיקריים הם: הזדקנות, חשיפת יתר לשמש, תזונה לקויה, עישון ועוד. העור מתקמט עם השנים ונהפך לפחות גמיש, וזה יכול לקרות גם בגיל צעיר יחסית.

טיפולי אנטי אייג'ינג נועדו לשמירה של המצב הקיים או בכדי למנוע היווצרות קמטים ומפגעים אסתטיים נוספים. "טיפולי בוטוקס נועדו למי שרוצה לשנות ולשפר את המראה לפי רצונו החופשי, ללא כל תלות בגיל או בגורמים השונים להיווצרות קמטים בעור", מסביר דוקטור אבישי וינברגר.

ראוי לציין, כי השפעת הבוטוקס על השרירים מביאה להפחתה או העלמה מוחלטת של קמטים מסוימים, לתקופה של 4-5 חודשים. ההשפעה תקפה לשרירים שאינם תלויים או מושפעים מתנועה כלשהי של שרירי הפנים.

עשוי לעניין אתכם: עיצוב ירכיים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​